Hvorfor bli medlem?

Bøker

Medlemsfordeler

Som nytt medlem av Knappenforeningen vil du motta en velkomstpakke som inneholder informasjonsboken SPISEVANSKER og barneboken SÅNN SPISER JEG og Knappens tegneblokk mm.

Du vil også motta foreningens medlemsblad KNAPPEN NYTT 4 ganger per år.

Spisevansker

Ny bok! Mange foreldre opplever at de får lite hjelp når barnet deres utvikler spisevansker. Knappenforeningens seneste bok SPISEVANSKER er en helt ny og viktig informasjonsbok med  tekst, foto og illustrasjoner på 280 sider. Boken vil bidra til å øke kunnskapen om spisevansker hos barn, både hos foreldre, og helsepersonell, og kan bidra til at foreldre og barn får den hjelpen de trenger. Boken er delt i tre deler. Forfatterene av bokens første del er anerkjente norske fagpersoner med stor kunnskap og lang erfaring fra bl.a spiseteam. Resten av boken består av brukererfaringer 23 personlige historier om det å leve med barn med spise- og ernæringsvansker. Er du MEDLEM av Knappenforeningen betaler du bare porto og ekspedisjonsomkostninger, kr. 300.-

Spisevankser

Boken er gratis, du betaler kun for porto og ekspedisjonsomkostninger, kr. 300.-

Sånn spiser jeg

Sånn spiser jeg er en gjennomillustrert og vakker barnebok om hvordan man kan spise på ulike måter, og med informative illustrasjoner på hvordan knapp og nesesonde fungerer. Boken har fått oppmerksomhet i media og blant annet mottatt Gull i den nasjonale bokkonkurransen "Årets vakreste bøker" i 2007.

TRYKK HER FOR BESTILLINGSSKJEMA