Om Emil

Personlige historier

Emil fikk en hjerneskade på grunn av alvorlig oksygenmangel under fødselen og er pleietrengende. Emil er en tøffing og stort sett er han i fin form, han tåler sondematen godt og har lagt på seg mange kilo siden sist sommer.

Sønnen vår ble livstruende syk, noe som endte med at han måtte få innlagt Jejunalsonde. På det tidspunktet hadde han allerede knapp. Siden det var sommer og ferietid gikk det lang tid før inngrepet ble gjort ettersom sonden måtte bestilles helt fra USA.

Jeg brukte noe av denne tiden til å lete etter informasjon på nettet og for å få vite mest mulig hva vi gikk til. Det var ikke mye informasjon å finne, dessverre, verken av artikler eller bilder, derfor sitter jeg nå her halvannet år senere og skriver dette, i håp om at det kan være til stor hjelp for andre foreldre som leter etter den samme informasjonen som vi gjorde den gangen.

Emil ble satt på drypp og var i ganske fin form neste morgen, til tross for at blodprøvene viste noe helt annet.

Vil du lese resten av denne historien?

Registrer deg som medlem

Allerede medlem - logg inn her