Om Camilla

Camilla har alltid vært en aktiv jente som danser, går på turn, spiller fotball, står på slalåmski og knappen har aldri vært et hinder for henne. Hun er allikevel veldig glad for å endelig være kvitt den.

Camilla er vårt tredje barn, og hun ble født seks dager før termin. Jeg hadde noen rare opplevelser på slutten av svangerskapet og under fødselen, hvor Camilla hadde en puls på 210. Hun ble sendt til ultralyd av hjertet dagen etter fødselen, men de fant heldigvis ingenting galt. Hun hadde kraftig gulsot, og vi måtte derfor ligge to dager lenger på barsel.

Da hun var 20 måneder gammel økte problemet med magen, og etter å ha byttet 70 bleier på fire dager ringte jeg til sykehuset. Legen mente at hun hadde fått omgangssyken fordi hun ikke hadde feber. Vent og se noen dager til, var svaret.