Gratis velkomstpakke

Foreningen

BLI MEDLEM - FÅ VELKOMSTPAKKE

Som ny medlem vil du - HELT GRATIS - motta en eksklusiv velkomstpakke til en verdi av kr. 1200.- Pakken inneholder blant annet informative bøker, håndbok og tegnebok. Bøkene retter seg mot blant annet barn, foreldre, fagfolk og andre som kommer i kontakt med barn og unge med alvorlig spise - og ernæringsvansker. Pakken inneholder informasjonsboken Spisevansker, håndboken Hull i magen for å kunne spise?, gjennomillustrerte og prisbelønnete barneboken Sånn spiser jeg, barneboken Hull i magen, 4 tidligere utgaver av Knappen Nytt medlemsblader, tegnebok og kort.

RETT HJEM I POSTKASSEN DIN

Du vil itillegg motta gratis medlemsblad fire ganger i året. Rett hjem i postkassen din. Som medlem vil du også ha eksklusiv tilgang til våre medlemssider hvor du kan lese og laste ned en stor samling nye og tidligere digitale utgaver av medlemsbladet Knappen Nytt. Du vil også kunne lese informasjonboken Spisevansker digital. Det samme gjelder håndboken Hull i magen for å kunne spise og barnebøkene Sånn spiser jeg og Hull i magen. Sistnevnte barnebok ligger og tilgjengelig oversatt til hele 15 ulike språk.

FAMILIESAMLINGER

Som medlem vil du bli invitert til å delta på familiesamlingene våre som er svært populære. Familiesamlingene har tidligere blitt gjennomført i Kristiansand, Lillehammer, Gol og Sarpsborg. Det er også blitt arrangert dagssamlinger i Oslo. Alle som har deltatt på samlingene vet hvor viktig dette møtespunktet er for familier med barn med alvorlige spise- og ernæringsvansker. Å møte andre med lignende situasjon, erfaringer og historie er viktig.

BLI MEDLEM IDAG!

Pris for medlemsskap er kr. 400.- per år. Du melder deg inn via nettsiden her ved å fylle ut innmeldingsskjema på vår hjemmeside. Alternativt kan du sende oss en e-post: post@knappenforeningen.no. Eller kontakte oss via brev: Knappen foreningen, v/ Leder Per Waardal, Eikebakken 11, 5038 Bergen eller på vår kontakttelefon: 459 17 704