Barnebok på 16 språk

Bøker / Brosjyrer

Knappen foreningen tilbyr nå en unik mulighet å spesial bestille barneboken HULL I MAGEN på ulike språk. Barneboke er oversatt og finnes nå på hele 16 ulike språk inklusive norsk. Språkene er svensk, dansk, finsk, islandsk, engelsk (UK), fransk, spansk, italiensk, tysk, polsk, arabisk, thai, filippinsk, urdu og somalsk.

HULL I MAGEN PÅ ULIKE SPRÅK

Medlemmer av Knappen foreningen kan lese og laste ned bøkene helt gratis på medlemssiden. Øvrige som ønsker å bestille en oversatt versjon kan gjøre dette på nettsiden vår. Da betaler du for administrasjon og porto. Når betalingen er gjennomført, sender du kopi av kvittering til post@knappenforeningen.no og skriver hvilket ønsket språk du vil at boken skal trykkes på. Når Knappen foreningen har mottatt bestillingen, trykkes barneboken digital og bindes inn på Grafo trykkeri AS og sendes til deg i posten. Ønsker du bestille flere bøker på ulike språk, vennligst ta kontakt med oss. Helseforetak, barnehager, skoler og andre er også velkomne å bestille barnebøkene.

Hull i magen