Foreningen

Knappen er en forening for barn med spise- og ernæringsvansker. Vi jobber med å ivareta interessene for barn og unge under 18 år med spise- og ernæringsvansker og deres familier. Alle kan bli medlem i foreningen.

MEDLEMSSKAP

Pris for medlemsskap er kr. 400.- per år. Du melder deg inn via nettsiden her ved å fylle ut innmeldingsskjema på vår hjemmeside. Alternativt kan du sende oss en e-post: post@knappenforeningen.no. Eller kontakte oss via brev: Knappen foreningen, v/ Leder Per Waardal, Eikebakken 11, 5038 Bergen. ta gjerne kontakt, så hjelper vi deg.

VELKOMSTPAKKE

Som ny medlem vil du motta en velkomstpakke til en verdi av ca. 1200.-. Pakken inneholder den omfattende informasjonsboken Spisevansker, håndboken Hull i magen for å kunne spise?, gjennomillustrerte og prisbelønnete barneboken Sånn spiser jeg, barneboken Hull i magen, 4 Knappen Nytt medlemsblader, tegnebok og kort.

MEDLEMSBLAD

Medlemsbladet Knappen Nytt, sendes ut via posten til medlemmene 4 ganger i året. Som medlem vil du også ha tilgang til alle våre digitale utgaver på nettsiden.

MEDLEMSSIDER

Som medlem vil du også ha eksklusiv tilgang til våre medlemssider hvor du kan lese og laste ned en stor samling digitale utgaver av medlemsbladet Knappen Nytt. Du vil også kunne lese informasjonboken Spisevansker digital. Det samme gjelder håndboken Hull i magen for å kunne spise og barnebøkene Sånn spiser jeg og Hull i magen. Sistnevnte barnebok ligger og tilgjengelig oversatt til 15 språk.

FAMILIESAMLINGER

Som medlem vil du bli invitert til å delta på familiesamlingene våre som er svært populære. Familiesamlingene har tidligere blitt gjennomført i Kristiansand, Lillehammer, Gol og Sarpsborg. Det er også blitt arrangert dagssamlinger i Oslo. Alle som har deltatt på samlingene vet hvor viktig dette møtespunktet er for familier med barn med alvorlige spise- og ernæringsvansker. Å møte andre med lignende situasjon, erfaringer og historie er viktig.

TA KONTAKT HVIS DU HAR SPØRSMÅL

Kontakttelefon: 459 17 704 // E-post: post@knappenforeningen.no